Menu Luk

Entré: 150 kr.

Hovedret: 90 kr.  – Kylling tikka masala, ris og asiatisk inspireret salat
Dessert:    25 kr. – Trifli med eksotiske frugter

Bakkegården har været så heldige at kunne engagere en af landets førende underholdere! Vi glæder os til at præsentere jer for Søren Krogh, som netop har udgivet sit 10. album: Havtornland

Søren Krogh er altid en stor musikalsk oplevelse. Han formår at komme hele vejen rundt: Det er først og fremmest sjovt, det er nærværende, og det er historier, som publikum genkender sig selv i. Ekstrabladets legendariske anmelder, Peter Nørgaard skrev: Så længe der findes folk som Hausgaard, Olsen og Krogh er den musikalske verden i Danmark ikke helt af lave.

Søren Krog siger selv: En koncert med mig er altid én del historier og én del sange, og uden sange ingen historier. Så enkelt kan det vel siges. 2022-koncerterne bliver en musikalsk rejse i Vendsyssel, der tager udgangspunkt i mine sange, der udspringer heraf. Vendsyssel er et skatkammer af historier om mennesker og gamle buddies.

Det nye album, Havtornland, er produceret sammen med Dennis Ahlgren (Tina Dickow m. fl.), og selvfølgelig sammen med Janus Bechmann. De kalder stilen Danacana – dansk americana.

Søren Krogh spiller duo-koncerter med guitaristen Janus Bechmann.

Krogh modtog en Danish Music Award Folk I 2013 som årets sangskriver, og endnu en i 2016 som årets sanger. Og så sent som i 2021 modtog han hædersprisen, ”opmuntringsprisen” for sit lange virke med dansk sangskrivning.

Glæd jer til en aften med god musik og latter. Det trænger vi til!